czwartek, 3 października 2013

Aero2 - darmowy internet


Nie pamiętam, jak to było, kiedy internetu nie było :) Ale nawet w XXI wieku zdarza się problem z dostępem do niego. Właśnie takie zawirowania są aktualnie moim udziałem i trwa to już ponad dwa tygodnie. Jak się okazuje, zmiana dostawcy wcale nie jest taka łatwa i przyjemna. Jednego „internetu” już nie ma, drugi jeszcze nie włączony. Na szczęście jest mój wybawca: darmowy dostęp - Aero2.
Korzystam w niego w domu, ale zdarza się też i w szkole. Niby takie nic, a to naprawdę pomocny gadżet. Jestem dzięki niemu niezależna od awarii, mogę w każdej chwili z internetu skorzystać i nie muszę zmieniać planów związanych z tematami lekcji.
Jego najważniejsza zaleta: jest darmowy!
Jego główna wada: konieczność restartowania po godzinie ( ale akurat w przypadku lekcji nie ma to znaczenia ).
Ostatnio nawet trafiłam na wpis o Aero tutaj: klik
Ja jestem z niego naprawdę zadowolona i polecam każdemu. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podobne wpisy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...