poniedziałek, 28 października 2013

Czwartoklasiści o ulubionych książkach.

Nasza dzisiejsza lekcja języka polskiego w czwartej klasie była okazją do poznania wielu interesujących utworów, ponieważ każdy zaprezentował godną polecenia książkę. Wiele z omawianych pozycji zostało przyniesionych na lekcję.


 Duże zainteresowanie wzbudziła książka w języku angielskim przyniesiona przez dwujęzycznego ucznia. Co ciekawe, niedługo będziemy mogli dokładniej zapoznać się z jej fragmentem, ponieważ jest on zamieszczony w naszym podręczniku.


Ja też zaprezentowałam moją ulubioną książkę z dzieciństwa. Przyniosłam na lekcję trzydziestoletni egzemplarz przygód wróbelka Elemelka i bardzo się ucieszyłam, że jeszcze moi uczniowie o nim pamiętają. 


Wzięłam też na lekcję małą ciekawostkę, która kryła się w skórzanej okładce.
To mój Kindle – czytnik e-booków.


Wzbudził on niemałe zainteresowanie, wszyscy ze zdziwieniem dotykali ekranu przypominającego w dotyku papier.


Na koniec urządziliśmy głosowanie. Okazało się, że najbardziej zainteresowała uczniów książka 
pt. „Kieliszek trucizny” – opowieść dla młodzieży z wątkiem sensacyjnym w tle. Ja najbardziej ucieszyłam się, kiedy po prezentacji historii pt. „Dzień czekolady”, jedna z dziewczynek na przerwie wypożyczyła tę pozycję dla siebie. To była ciekawa lekcja! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podobne wpisy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...