czwartek, 12 grudnia 2013

Nowy magazyn – IT w Edukacji.

Właśnie przeglądam premierowy numer pisma, które dziś znalazłam w mojej skrzynce. Dowiedziałam się o nim od naszej blogowej koleżanki – Joli, prowadzącej blog Tableszyt w okładce w motyle i zamówiłam darmowy numer tutaj <klik>. Nie przeczytałam go jeszcze dokładnie, ale już wiem, że z zainteresowaniem prześledzę kilka artykułów. 


 Zaciekawiły mnie informacje o programie Edmodo, wspierającym nauczanie historii. Na pewno przyjrzę się temu bliżej.

Pracowałam już w programie Prezi i spodobała mi się ta forma prezentacji.


Już za chwileczkę, już za momencik zaczniemy korzystanie z naszej tablicy interaktywnej, dlatego też ten artykuł pojawił się we właściwym momencie.


Jeszcze za wcześnie na recenzję tego czasopisma, ale nawiążę do fragmentu jednego ze zdań, który szczególnie zapadł mi w pamięć, bo doskonale obrazuje to, co dzieje się we współczesnej szkole. Dzisiejszy postęp technologiczny w edukacji nazwano„ewolucją, a nie rewolucją." Myślę, że to króciutkie stwierdzenie to esencja tego, co obserwujemy i czego przecież jesteśmy częścią. 

2 komentarze:

  1. Też mam ten egzemplarz od jakiegoś czasu, ale z braku wolnej chwilki, tylko przekartkowałam. Zamówiłam jednak większą liczbę u Superbelfra na lutową konferencję TIK. Zapraszam na 5 lutego 2014, godz. 14.00. Skład prelegentów jeszcze w toku, ale powinno być ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, bardzo się cieszę, muszę tam byc :)

    OdpowiedzUsuń

Podobne wpisy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...