czwartek, 8 maja 2014

Quiz w Kahoot!


Doczekaliśmy się idealnie działającego Internetu. Działa szybko i niezawodnie, więc nadszedł czas na zmierzenie się z quizem Kahoot <klik>. Byłam tej formy bardzo ciekawa, bo wyglądała zachęcająco i jak się okazało, jest idealna dla naszej tabletowej klasy. Mieliśmy już wcześniej jedno podejście, ale szybko okazało się, że przy tej platformie potrzebne jest naprawdę szybkie łącze.


Strona jest w języku angielskim, ale jej obsługa nie nastręcza trudności. W razie trudności można też skorzystać z wielu dostępnych tutoriali, jak np. ten <klik>
Wypróbowałam możliwości Kahoot podczas lekcji bazującej na pracy z tekstem. Doskonaliliśmy czytanie ze zrozumieniem i przygotowałam pytania dotyczące przeczytanego opowiadania. 


Uczniowie wiedzieli, że czeka na nich quiz, więc motywacja i skupienie podczas czytania były podwójne. Zalogowałam się na swoje konto, podałam uczniom wygenerowany kod i zabawa zaczęła się! Ogromne emocje i wiele radości – tak można podsumować to ćwiczenie. Program odlicza czas, podaje wyniki po każdym pytaniu oraz generuje raport zbiorczy. Można dowolnie zmieniać ustawienia np. upływającego czasu.


Z wielką frajdą obserwowałam eksplozję radości na tej lekcji. Kahoot na pewno na stałe wpisze się do harmonogramu naszych zajęć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podobne wpisy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...